torstai 15. marraskuuta 2012

This is a call to stand up and fight

Eilen taisin syödä noin 1000kcal, alko oksettaa. Tunneilla tunnen miten jalat on liian isot, ne leviää. Iso paita ei peitä makkaroita. Mua oksettaa.

Tänään on päättäny paastota. En muista koska viimeks oon paastonnu koko päivää, tai ees onnistunu. Vähän pelottaa että tuleeko tästä mitään, no toivottavasti.

Oon ihastunut pitkästä aikaa. Ja mä vihaan tätä tunnetta. Teen mielessäni siirappisia kuvitelmia, vaikka tiedän ettei ne ikinä toteudu. Emmä kenelläkään voi ikinä kelvata.

Eilen melkein sorruin kaupassa. Kiertelin kauan ja kyttäsin kalorimääriä. Melkein ostin karkkia. Onneks tajusin mitä olin tekemässä. Pieni ääni mun päässä kielsi. Katoin jotain lihavaa ihmisistä karkkihyllyllä. Emmä halua olla tommonen. Eikä ihastuskaan tykkäis. Jos ihastus saa mut laihtumaan, niin se o hyvä, muuten mä vihaan tätä tunnetta.

Ehkä on sairasta toivoa, että toi ääni mun päässä vahvistuis, mutta mä haluan sitä.
Toivottavasti tästä tulis hyvä päivä.

Kivaa loppuviikkoa :) Lupaan uskaltua vaa'allekin jossain vaiheessa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti