perjantai 14. joulukuuta 2012

There's just one life to live and there's no time to wait, to waste

Hymyilin nätisti terkkarille ja kerroin kauniin suloisia valheita. Melkein uskoin niihin itsekkin.

Pyörein eilen vaatekaupassa ahdistelemassa. Kaikki näytti ihan kamalta mun päällä. En kestä. Selluliitti pursus joka paikasta. Vittu mä olen niin saatanan ruma ja lihava, ei kukaan vois mua ikinä rakastaa.
     Siitä puheen ollen, tästä ihastus hommasta josta aikaisemmin kerroin, saattaakin tulla jotain ja mua ahdistaa se ihan kamalasti. Ärsyttää myös kun se ei kuulu mun suunnitelmiini..



Kyllä mä oon yrittänyt syödä vähemmän ja urheilla enemmän. Maanantaina ja tiistainakin kävin hölkkäämässä. Mutta aina tää on tämmöstä, pari päivää jaksan.

Kaupassa pyöriessäni ostin myös Colonic Plus - kehonpuhdistajaa,  johon suhtaudun normaalin skeptisesti. Mut hei, vaan seittämän euroo!

Hyvää viikonloppua! :)
Hui saatana, joulu on ihan just, eikä mulla ole mitään valmiina!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti