maanantai 3. joulukuuta 2012

Jääköön taakseni syntinen entinen

Lupaan lukea raamatun ja raitistun
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä

Annathan siis katsoo vielä miltä näyttää huominen

Niin mä teen mun parhaani et oisin hyvä ihminen


Jenni Vartiainen - En haluu kuolla tänä yönä.

Mulla on taas kovasti suunnitelmia tammikuulle. Pitäis jotenkin vaan selviytyä eka tästäkin kuusta.
Energia ei vieläkään tunnu löytyvän mistään. Haluisin vaan nukkua. Ja herätä laihana.

Viikonloppuna kontrolli oli taas ihan hukassa.  Tuli taas juotua. Huoh. Liikaa kaloreita ja sunnuntaina krapula. Ja krapularuokaa tietenkin.

Pihalla on niin kylmä ettei sinne tee mieli mennä, eikä mun muutenkaan tee mieli poistua asuntolasta muuta kuin kotiin.

Poistin ton -10kg jouluks. Kaikki tietää ettei se tuu tapahtumaan. Mitä mulle on tapahtunu?  Musta tuntuu  koko ajan etten mä enää elä. En oo pitkään aikaan elänäny kunnolla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti