keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Epävarmuus syö ihmistä

Puhutaan ihastuksen kanssa netissä. "Mullekin saa sano jos joku mussa oikeesti ärsyttää" kerron ihastukselle. En oikeasti halua, että se sanoo. En usko, että sen negatiiviset sanat motivois, päinvastoin, hyppäisin varmaan junan alle samantien. Ihastus ei kuitenkaan sano mitään, vaikka mä tiedän että se korjaisi mussa miljoona asiaa jos vaan vois. Se tietää, että mä olen epävarma joten ei kai siksi sano.

Puhuttiin myös laihdutuksesta sen kanssa. "Jos ihminen oikeesti haluu laihtuu ni kyllä se sit laihtuuki", se sanoo. Mua sattuu. Mä haluan. Haluan todella paljon. Mutta sitä ei muista silloinkun pahin mahdollinen ahdistuskohtaus johtaa ahmimiseen.
Kun tää on ollut tätä samaa paskaa monta vuotta, niin ei tästä niin vaan irrottauduta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti