sunnuntai 9. syyskuuta 2012

I wanna feel weightless 'cause that would be enough

Oon taas täällä. Viikonloppu kiisi silmissä.
Halusin unohtaa kaiken joten katoin vaan telkkaria. En olis jaksanu mitään.
Olisin vaan halunnu jäädä sisälle. Kattoa telkkaria ja antaa koiran nukkua vieressä.
Sillon mulla oli hetken aikaa turvallinen olo.

Niinkuin jo aikasemmin sanoin, mun on vaan pakko yrittää jaksaa täällä. Äiti ja isä maksaa liikaa siitä, että "saan" olla täällä. Emmä voi niille sanoa, että mun jokainen solu huutaa täältä pois. Pakko vaan yrittää jaksaa. Pakko yrittää pärjätä.

Joululomaan on aikaa 15 viikkoa. Joulun jälkeen tätä on 20 viikkoa. Yhteensä siis 35 viikkoa.
Mua itkettää. Seinät kaatuu nyt jo päälle

Ens viikonlopuks mulle on jo sovittua menoa kotikaupungissa. Sitten en tiedä. Olis kai hyvä pitää vähän väliä.Olla täällä.
Kulkeminen on kallista ja vie aikaa. Ja jossain vaiheessa mun on pakko itsenäistyä.

En saanu päätettyä vieläkään minkä dieetin aloittaisin. ABC- houkuttelis myös. Mutta en mä uskalla aloittaa mitään, jos kerran oon kotiin menossa taas pian.
0246810 sopis siinä mielessä, et jos perjantaista sunnuntaihin oon kotona niin sillon tulee syötyä enemmän. En kyllä tiiä, kaloreita kun en kunnolla osaa laskea.
Ehkä yritän vaan sitä perinteistä; mahd. vähän ruokaa.
Pitäis joku liikuntamuotokin keksiä, edes kävely mutta mä pelkään poistua täältä.

No, vaaka on nyt täällä. Huomenna on totuudenhetki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti