keskiviikko 12. syyskuuta 2012

I feel like I'm lost

Päädyin taas muuttumaan ulkoasua, ja palasin tuttuun ja turvalliseen valkoiseen.
Kohta vaihdan sen taas. Tuntuu ettei mun blogikaan ole ikinä tarpeeks hyvä.

Menin siis maanantaina vaa'alle. Paino näytti 65,3
Vitutti.
Tiedän, et viikonloppu teki aika paljon hallaa. Söin kuin sika, enkä liikkunut mihinkään.

Tänä aamuna paino oli 63,8 ihan jees siis!
Mutta tottakai, oon syöny vähän muutamana päivänä, niin paino tulee alas. Mut taas viikonlopuks kotiin - paino varmaan tulee ylös. Muutama päivä menee aina helposti ja kevyesti. Sit kaikki menee pieleen.

Eilen illalla ahdisti taas niin vitusti. Olin itkun partaalla. Halusin soittaa äidille tai jollekulle, mut pelkäsin et alan itkee. Enkä mä halua itkeä täällä.
Olin oikeesti jo soittamassa paikalliselle psykologille, että mä en kestä.

Haluasin apua ahdistukseen, stressiin ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Miks mua ei vois vaan korjata lääkkeillä? Pillerit kouraan ja maailma olis parempi paikka.
Mut silti haluan laihtua, eli tähän "ongelmaan" en kuiteskaan haluais apua.

Ostin muuten  Vihreä Tee - pillereitä.  Niiden pitäis kiinteyttää. Saa nähdä toimiiko.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti