perjantai 1. helmikuuta 2013

60kg

Helmikuu aloitetaan siis tosiaan 60kg:stä. En tiiä mitä sanoo. Kyllä mulla olis ollu aikaa tiputtaa vähän enemmän tammikuussa. Oon siis vähän pettynyt itteeni. Tosin tottakai oon tyytyväinen ettei paino pyöri enää missään 65-63kg paikkeilla, missä oltiin syksymmällä. Mutta silti...

Tammikuu jotenkin meni ihan ohi. Ehkä mä tässä kuussa saisin jopa jotain aikaseks. Unirytmi pitäis korjata, panostaa enemmän kouluun, urheilla enemmän ja tietty syödä vähemmän.

Jos saisin tässä kuussa painoin edes 55kg, niin olisin tyytyväinen. Meinasin, että mun tavoite olis 49 kg, mutta tajusin että kyllä sen nyt täytyy vähän alempi olla. 45kg mä olisin alipainoinen, kun taas 46 normaalipainoinen. 45 kg on siis hyvä ♡! Ainakin näin aluksi tietty. 
 
Tekemistä olis siis 15kg edestä. Kuulostaa aika hurjalta. Emmä kuitenkaan usko sen olevan mahdotonta, jos en nyt heti pilaa tätä, vaan saan kunnon motivaation päälle. Jos joka kuukausi sais noin 5kg pois, niin kyllä mä kesään mennessä noissa lukemissa olen! :) Nyt vaan kauhea tsempppi päälle!
Ennenkin oon aloittanu samanlaisella innolla, mutta oon tipahtanu perseelleni hetken päästä. Toivotaan että nyt ei käy niin!

Kävin eilenkin salilla, tosin tuntuu etten mitenkään hirveästi saanu tehtyä. Oon kuitenkin joka pvä tällä viikolla käyny, se on kaiketi tärkeintä että yrittää edes. Tänäänkin olis tarkotus mennä, jos vaan ehdin (eli jos saan itteni pakotettua sinne).

Viikonloppu menee A:n kanssa, eli syömiset ja liikunta menee luultavasti ihan päin vittua. Lauantaina A raahaa mut sukujuhliin, en tykkää. En halua mennä. Noh, ehkä mä jotenkin selviän....



Hyvät viikonloput! (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti