sunnuntai 7. lokakuuta 2012

It's like a fire 'cause when I start it I can't control it and I burn myself

Mä en ikinä ole ollut missään hyvä. Oon ollu joko keskinkertainen tai huono. Harvoin oon ollu kenellekään läheiselle ylpeydenaihe.

Mä tiedän, et ainakin mun veljelle ja isälle kelpaisin paremmin jos painaisin vähemmän. En olis enää se läski sisko/läski lapsi.

Viikonloppu oli tietty täys fiasko. Ruokaa, ruokaa, ruokaa ja olemattomasti liikuntaa. Mitenkään en muka voinut liikkua, kun satoi ja sillee. Vittuvittuvittu, tästä ei tällä tavalla tule mitään.

Ahdistaa taas vaihteeksi.

Pakko vaan yrittää pärjätä. Pakko laihtua.

Mun piti viikonloppuna ottaa kuva kun mulla on tavoitemekko päällä. No, empä muistanu.
Se on tosiaan kokoo XS/S ja mulle tietty ihan liian pieni. Mä haluan mahtua siihen joulukuussa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti