sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

I've grown tired of this body

Viikonloppuna näin kavereita. Syötiin ja juotiin. Liikaa molempia, varsinkin syötyä tuli aivan helvetisti.
Kaverit näytti näteiltä ja laihoilta. Mulla ei ollut semmonen olo.

Tänään ahdisti taas. Äidin kanssa puhuttiin laihdutuksesta. Se pitää mua lihavana. Ei se sitä suoraa sanonut, mutta kierrellen. Mun oma äiti pitää mua lihavana. Se on merkki siitä, että nyt mun täytyy tehdä kaikkeni laihtuakseni. ihan vaan näyttääkseni äidille. Ja kaikille muille.

Viime viikolla tuli tulokset kouluista. En päässyt mihinkään. Masentaa. Olisin halunnut jo muuttaa pois, yksin asumaan. Se oli oikeastaan ainoa syy, miksi eniten harmittaa etten kouluun päässyt. Täytyy vaan keksiä jotain muuta.

Väsyttää ja ahdistaa, lähes normi fiilis siis.



"I wish I had a body to die for
Skinny is sexy,
Big isn't beautiful!"

- King Adora - Big Isn't Beautiful
 
 Blogin ulkoasuakin pitäis jaksaa muokkailla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti